Opitz Headerbild

Ogłoszenie o pracę: Support Engineer z j. niemieckim

Kraków, Remote
Aplikuj!

Poznaj OPITZ CONSULTING Polska – firmę IT z ponad 30-letnią historią i niemieckimi korzeniami.

Czym się zajmujemy? ROBIMY IT, a dokładniej:

  • KODUJEMY 

Pracujemy głównie jako fullstack deweloperzy, zespołowo wspierając projekty u kilku klientów jednocześnie. Tworzymy oprogramowanie oparte na Javie i/lub rozwiązaniach chmurowych.

  • WSPIERAMY

Od ponad 30 lat wspieramy inne firmy i organizacje w procesie cyfryzacji. Nasi konsultanci zapewniają całodobową pomoc kilkudziesięciu polskim i zagranicznym firmom, przejmując odpowiedzialność za sprawne działanie systemów. Rozwój aplikacji, integracja systemów, analityka i infrastruktura – to technologiczne filary naszego biznesu.

  • BUDUJEMY BAZY

Obsługujemy kluczowe systemy bazodanowe. Tworzymy koncepcje, planujemy, budujemy i dostarczamy systemy baz danych (Cloud lub OnPremise). Wdrażamy także rozwiązania wysokiej dostępności i strategii migracji.

A to wszystko #ZUSAMMEN – bo w OPITZ CONSULTING Polska liczą się relacje!

Zatrudniamy blisko 500 osób, w tym prawie 40 w polskim zespole. Dużą część naszej załogi stanowią inżynierowie systemowi, programiści i konsultanci wspierający naszych klientów. Choć posiadamy biuro w Krakowie, wielu z nas działa zdalnie lub hybrydowo w ramach polsko-niemieckich teamów, dlatego jesteśmy otwarci na pracowników z całej Polski!

Jeśli zależy Ci na pracy w luźnej, nieformalnej atmosferze, a także rozwoju w świecie IT, to trafiłeś(-aś) pod właściwy adres. U nas skorzystasz z 12 dni „szytego na miarę” programu szkoleniowego i będziesz pracować z językiem niemieckim na co dzień!

Dołącz do zespołu, w którym liczą się relacje!

 

Co będziesz u nas robić?

W skrócie IT. A dokładniej?

Wspierać naszych klientów w przypadku problemów technicznych (w modelu zmianowym 24/7). A jeszcze dokładniej?

  • Przyjmować i kategoryzować zgłoszenia od użytkowników końcowych oraz z systemów monitoringu.
  • Tworzyć i uzupełniać zgłoszenia w systemie ticketowym oraz śledzić ich status.
  • Rozwiązywać zgłoszenia zgodnie z SOP i na podstawie dokumentacji technicznej.
  • Tworzyć i rozwijać dokumentację.
  • Blisko współpracować z zespołami drugiej linii wsparcia technicznego.

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • Masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnej pozycji, czyli np. jako analityk systemowy lub przy wsparciu aplikacji.
  • Niemiecki nie sprawia Ci trudności (C1 w mowie i piśmie), a angielski pozwala Ci się dogadać (B1).
  • Odpowiada Ci elastyczność, a praca zmianowa Cię nie odstrasza (grafik planujemy z Tobą sporo wcześniej, a za pracę w niestandardowych godzinach dostajesz atrakcyjne dodatki finansowe). 
  • Myślisz analitycznie, masz zmysł organizacyjny, jesteś komunikatywny(-a) i dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej #zusammen.
  • Dodatkowo nam zaimponujesz, jeśli znasz też metodyki ITIL, masz wykształcenie wyższe w zakresie IT lub nauk ścisłych.

Co otrzymasz od nas w zamian?

  • Umowę o pracę lub B2B.
  • Możliwość pracy z domu lub z naszego krakowskiego biura.
  • Prywatną opiekę medyczną z pakietem stomatologicznym.
  • Dostęp do platformy MyBenefit – u nas to Ty wybierasz swoje benefity.
  • Rozwój „szyty na miarę” i aż 12 dni szkoleniowych w każdym roku.
  • Program rekomendacji pracowniczych.
  • Imprezy i wyjazdy integracyjne.
  • I wiele wiecej...

Magdalena Chodyniecka

Human Relations Manager

rekrutacja@opitz-consulting.com

OPITZ CONSULTING Polska Sp. z o.o.

ul. Promienistych 1

31-481 Kraków

Klauzula RODO

#MEINLIEBLINGSJOB

Poznaj nas bliżej

BRZMI CIEKAWIE? DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ!

 

 Skontaktuj się z nami