
Poznaj OPITZ CONSULTING Polska – firmę IT z ponad 30-letnią historią i niemieckimi korzeniami.
Czym się zajmujemy? ROBIMY IT, a dokładniej:
- KODUJEMY
Pracujemy głównie jako fullstack deweloperzy, zespołowo wspierając projekty u kilku klientów jednocześnie. Tworzymy oprogramowanie oparte na Javie i/lub rozwiązaniach chmurowych.
- WSPIERAMY
Od ponad 30 lat wspieramy inne firmy i organizacje w procesie cyfryzacji. Nasi konsultanci zapewniają całodobową pomoc kilkudziesięciu polskim i zagranicznym firmom, przejmując odpowiedzialność za sprawne działanie systemów. Rozwój aplikacji, integracja systemów, analityka i infrastruktura – to technologiczne filary naszego biznesu.
- BUDUJEMY BAZY
Obsługujemy kluczowe systemy bazodanowe. Tworzymy koncepcje, planujemy, budujemy i dostarczamy systemy baz danych (Cloud lub OnPremise). Wdrażamy także rozwiązania wysokiej dostępności i strategii migracji.
A to wszystko #ZUSAMMEN – bo w OPITZ CONSULTING Polska liczą się relacje!
Zatrudniamy blisko 500 osób, w tym prawie 40 w polskim zespole. Dużą część naszej załogi stanowią inżynierowie systemowi, programiści i konsultanci wspierający naszych klientów. Choć posiadamy biuro w Krakowie, wielu z nas działa zdalnie lub hybrydowo w ramach polsko-niemieckich teamów, dlatego jesteśmy otwarci na pracowników z całej Polski!
Jeśli zależy Ci na pracy w luźnej, nieformalnej atmosferze, a także rozwoju w świecie IT, to trafiłeś(-aś) pod właściwy adres. U nas skorzystasz z 12 dni „szytego na miarę” programu szkoleniowego i będziesz pracować z językiem niemieckim na co dzień!
Dołącz do zespołu, w którym liczą się relacje!
Co będziesz u nas robić?
W skrócie IT. A dokładniej?
Wspierać naszych klientów w przypadku problemów technicznych (w modelu zmianowym 24/7). A jeszcze dokładniej?
- Przyjmować i kategoryzować zgłoszenia od użytkowników końcowych oraz z systemów monitoringu.
- Tworzyć i uzupełniać zgłoszenia w systemie ticketowym oraz śledzić ich status.
- Rozwiązywać zgłoszenia zgodnie z SOP i na podstawie dokumentacji technicznej.
- Tworzyć i rozwijać dokumentację.
- Blisko współpracować z zespołami drugiej linii wsparcia technicznego.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Masz min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnej pozycji, czyli np. jako analityk systemowy lub przy wsparciu aplikacji.
- Niemiecki nie sprawia Ci trudności (C1 w mowie i piśmie), a angielski pozwala Ci się dogadać (B1).
- Odpowiada Ci elastyczność, a praca zmianowa Cię nie odstrasza (grafik planujemy z Tobą sporo wcześniej, a za pracę w niestandardowych godzinach dostajesz atrakcyjne dodatki finansowe).
- Myślisz analitycznie, masz zmysł organizacyjny, jesteś komunikatywny(-a) i dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej #zusammen.
- Dodatkowo nam zaimponujesz, jeśli znasz też metodyki ITIL, masz wykształcenie wyższe w zakresie IT lub nauk ścisłych.
Co otrzymasz od nas w zamian?
- Umowę o pracę lub B2B.
- Możliwość pracy z domu lub z naszego krakowskiego biura.
- Prywatną opiekę medyczną z pakietem stomatologicznym.
- Dostęp do platformy MyBenefit – u nas to Ty wybierasz swoje benefity.
- Rozwój „szyty na miarę” i aż 12 dni szkoleniowych w każdym roku.
- Program rekomendacji pracowniczych.
- Imprezy i wyjazdy integracyjne.
- I wiele wiecej...
Magdalena Chodyniecka
Human Relations Manager
rekrutacja@opitz-consulting.com
OPITZ CONSULTING Polska Sp. z o.o.
ul. Promienistych 1
31-481 Kraków
#MEINLIEBLINGSJOB
Poznaj nas bliżej