Usługi utrzymania - Managed Services Infranstructure - świadczymy w formie pakietu monitorującego systemy Oracle, przy pomocy którego jesteśmy w stanie zapewnić optymalną administrację oraz dostępność baz danych Oracle, serwerów aplikacji oraz innych pochodnych usług.
Zapewniamy stałe (24/7) wsparcie w oparciu o szyte na miarę Service Level Agreements (SLA). Przejmujemy odpowiedzialność za...
Usługi utrzymania - Managed Services Infranstructure - świadczymy w formie pakietu monitorującego systemy Oracle, przy pomocy którego jesteśmy w stanie zapewnić optymalną administrację oraz dostępność baz danych Oracle, serwerów aplikacji oraz innych pochodnych usług.
Zapewniamy stałe (24/7) wsparcie w oparciu o szyte na miarę Service Level Agreements (SLA). Przejmujemy odpowiedzialność za monitoring i utrzymanie. Państwa pracownicy tymczasem mogą koncentrować się na konkretnych projektach wewnętrznych, przy czym ich znajomość procesów daje wyższą wartość dodaną. Za sprawą naszej efektywnej administracji pozwalamy uzyskać spadek związanych z tym kosztów przedsiębiorstwa klienta rzędu nawet 70% jednocześnie gwarantując bardzo wysoką dostępność (99,96%).
Na życzenie obejmiemy opieką infrastrukturę IT w organizacji w ramach niezawodnego rozwiązania Service Cloud. Rozwiązanie typu Service Cloud jako hardware, czy też w postaci maszyny wirtualnej, stanowi spersonalizowany interfejs w siedzibie klienta. Aplikację hostujemy w wysokodostępnym i bezpiecznym centrum obliczeniowym. Przekaz danych między systemami następuję za pośrednictwem zaszyfrowanego protokołu przy najwyższym stopniu zabezpieczeń.
Obsługujemy małe instalacje jednego klastra, ale także ogromne środowiska międzynarodowych koncernów w kraju i za granicą: setki serwerów i niemal tysiąc baz danych. Zdecydowaną większość incydentów obsługujemy do 30min., ponieważ już na pierwszej linii wsparcia towarzyszą klientowi inżynierowie a nie jedynie rejestrator zgłoszeń. W gronie naszych klientów znajdują się przedsiębiorstwa z Niemiec, Polski i Austrii.
Wybraliśmy firmę OPITZ CONSULTING na naszego partnera, gdyż potrafiła wykazać się wymaganymi kompetencjami technicznymi i stosownymi referencjami. Do zamówienia świadczonych przez nią usług wsparcia systemów Oracle przekonała nas ostatecznie duża elastyczność czasów reakcji i know-how pracowników posiadających niezbędne kompetencje w obszarze instalacji, rozwoju i doradctwa.
Thomas Schreiner, Business Unit IT, Kierownik Zespołu Utrzymania Aplikacji Strabag | ITENOS
Więcej Zwiń